Hiihto

Kilpailuihin ilmoittautuminen ja lisenssin hankkiminen

Vasaman hiihtäjät kilpailuihin ilmoittaa Matti Roininen. Ilmoita kilpailusi ilmoittautumisajan puitteissa: matti.roininen@icloud.com tai 0400 918 414 (tekstiviesti/WhatsApp). Seura maksaa jäsenilleen osanottomaksun piirikunnallisiin ja kansallisiin maastohiihtokilpailuihin sekä suurimpiin massahiihtoihin.

Kilpailuihin (pois lukien massahiihdot, esim. Vuokattihiihto) ilmoittaudutaan KILMO järjestelmän kautta. Ellei lisenssi ole voimassa, kilpailuun ei voi ilmoittaaLisenssi lunastetaan henkilökohtaisesti Suomisportin kautta. Massahiihtoihin ilmoittautuminen henkilökohtaisesti kunkin kilpailutapahtuman ohjeen mukaan.

Kilmon kautta ilmoittauduttaessa seura maksaa suoraan ilmoittautumismaksun. Massahiihtoihin ilmoittautumisen jokainen seuran edustaja maksaa itse ja perii osanottomaksun kuittia vastaan seuralta.

Lisenssin lunastaminen

Lisenssit lunastetaan aina netin kautta osoitteessa www.suomisport.fi. Jokaiselle lisenssin lunastajalle muodostuu Suomisport-tili, josta voi milloin tahansa tarkistaa voimassa olevat lisenssinsä ja tietonsa.

Skipassi on jokaisen hiihtolajin harrastajan edullinen vakuutuksen sisältävä lisenssituote sekä 12-vuotiaille ja nuoremmille. 65-vuotiaille ja vanhemmille skipassi on kilpailulisenssi kansalliseen kilpailutoimintaan.

Maksukuittia vastaan tilinumeron kera, seura maksaa lisenssin hinnan takaisin hiihtäjän tilille. Toimita kuitti Vasaman toimistoon Kastelliin.